ledig..?

Skulle egentligen på uf-möte idag kl 15 men så smsar Anna å säger att det blev inställt, kände ba: YEEEEEEES EN LEDIG DAG PÅ DET HÄR LOVET!!!!!!! (har sovit så jhääääävla lite under lovet nu och jag mår skiiiitdåligt pga det xD)(är seriös). sen så skulle jag ut med hunden kl 11....hmm...sen ringde mamma å bad mig hämta felicia halv två...hmm....sen skulle jag hämta elin kl 15..... LEDIG???? njaaeee va....!!!

Sara kommer iallafall om typ 20 och då ska vi till ingelsta, stadium outlet och media marktttttt(MACBOOK PRO TILL MIG WOOOOHOO), SEN träning kl 20!!! och hur det kommer gå? HA HA HA ..... vill jag ens tänka den tanken?

Kommentarer
Postat av: Nirmela

Men lägg av! Ser bred ut och dubbelhakan tittar fram!

2011-11-07 @ 22:35:33
URL: http://lostinstereo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0