kunskapsgymnasiet

Efter det här jävlit jävliga helvetes tråkiga EXTREMT jobbiga lite roligt (ibland), ansträngade, kämpar men får bara ett G(men vad gör det om 100 år...?)-året så hoppas jag INNERLIGT från mitt hjärta att 3an INTE är så här jobbig!!!!!! FY FARAO för 2an. fy fy fy fan. USCH. Trodde det var jobbigt i 1an, HA-HA, ingenting emot 2an. FAN va gött att ja klarat mig iallafall. har lite småsaker kvar MEN snart åker vi ju till Turkiet också..... A FY, att gå om 2an hade jag ALDRIG ALDRIG velat! fjedsojfsdkofjdskgojdsokafsja. gråter nästan glädjetårar och andra tårar när jag tänker tillbaka på hela tvåan. LÄTT det värsta jag varit med om (i skolväg)







Styrkekramar till dig Anna <3<3

Kommentarer
Postat av: Annis

Love you <3

2011-05-26 @ 18:46:52
Postat av: julia

sv:

jag vet. så jävla as gött

2011-05-26 @ 21:46:09
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0