on one hand, I wanna delete you from facebook, my contacts, my mind, my heart, my.. life. But on the other, I wanna call you and tell you I'm sorry and I should have kissed you when I had the chance.


Åh vad gött det är med härligt väder verkligen, alla påverkas så mycket av det och nu hälsar tillochmed chaffisarna när man åker spårvagn (som är 20 min sena)(men ändå). man vill ju INTE sitta inne och plugga iallafall. har nog mer motivation till plugg på hösten haha.... Har TYP glidit igenom hela vårterminen (men den är ju inte slut), men nu måste jag verkligen få in lite plugg-anda i mig igen. lite rutiner, som typ 22-07-rutinen OSV. ni fattar. ska jag plugga nu rå?

k a n s k e

Kommentarer
Postat av: emelie

fasiken va fin tröja:)

ha jag skasova 23.00 rutinen igen..

2011-03-22 @ 18:20:04
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0