måndagar


Mina goa lillesysteeeeer

Även att jag går upp mycket tidigare än vad som egentligen behövs på måndagar så får jag ALDRIG något gjort haha. Istället drar jag bara på allt, gick upp för en halvtimme sen - har bara suttit vid datorn. Nu - ska duscha. Sen - äta frukost, jättelångsamt. Efter det - kläder OSV ni fattar. Sen får jag springa till spårvagnen haha. Alltid likadant!!! (tänkte skriva: alltid samma visa. men kändes lite som "och när man väl kommer till kritan" eller "ja det kanske var för att tiden brann inne" och då vare lite: schhh (sug in) du tänker så.....) haha aja. HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

ja skit fin. fick den på mejlen :) söt elin!

2011-03-21 @ 22:27:00
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0