2an

Har nu slutat tvåan, har inte något g i engelska och matten vet jag inte hur det blir med. MEN.. jag har sommarlov och det är det allra viktigaste. Jag har inget jobb och det jag oroar mig mest över är att jag måste laga mat själv till lunch. jag kan inte ens laga mat........
Det är ETT år kvar på gymnasiet. hallå? började jag inte åttan nyss....??? Det har gått fort som vinden men tvåan (som jag har sagt tidigare) har ju LÄTT slagit alla kategorier i vad jobbigt innebär. Så mycket man måste göra och så lite man egentligen vill.



10-lista jag aldrig kommer glömma med tvåan
1. att jag fick VG på ett matte C prov
2. allt med våran älskade Maria
3. ögonblicket Heidi säger att man inte behöver göra internationella uppdraget fall man inte vill (GLÄDJE!!!)
4. när Putte sänkte mig i tyskan (.............)
5. när Mattias sa att jag kunde satsa på MVG i natur B (hur gick det ihop sig?)
6. när All time thé UF äntligen bestämt sig för att vara All time thé UF!
7. när basgrupp 2:5 äntligen vann någonting (julavslutningen haha)
8. geografin!!!!!! .............
9. rättskunskapen...................... wööö
10. alla motgångar och allt plugg och dom lyckliga studerna när man för en gångs skull blir nöjd över någonting.



3 saker jag vill
1. få ett G i engelska
2. få ett G i matte C
3. ta studenten!

3 saker jag inte vill
1. skriva mer uppdrag/rapporter
2. läsa ekonomi skit
3. plugga mer överhuvudtaget!!!



HEJDÅ
LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0