roligt ba

Vad heter du? Linnéa Orhagen
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hmmm.. är nog rätt nöjd. plus kan typ inga snygga tjejnamn
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rebecca.. sen vare nått mer också
vilket stjärntecken är du? Skorpion
vilken årgång är du? 93:a
vart bor du? norrköping
bott utomlands? nepppp
flyttat antal gånger? 1
vilken skolklass? börjar 3an wooowpooopp
vad vill du bli när du blir äldre? Barnmorksa är jag mest inne på nu rååå. annars sugen på polis eller så

UTSEENDE
hur lång är du? 163 cm
hur mycket väger du? hmm runt 58-60 kan jag tänka mig :P
hårfärg och frisyr? blond
ögonfärg? blå
mest nöjd med? att jag har ganska mycket benmuskler
minst nöjd med? att jag inte har nåra magrutor och armmuskler så de syns :P
skostorlek? 38
glasögon? nej men vill ha haha. det ser så smart ut när man typ drar fram glajjerna näre e dags för att plugga eller så. jättenice 
har du några piercingar/tatueringar? njaaaa ba i öronen om de ens räknas.

FAVORITER

filmer? Snuten i varuhuset. sällskapsresorna å några fler
låtar? hmmm... har typ ingen favoritfavorit. just nu är jag inne på lite coolare, typ give me everything med pitbull!!! vem kunde tro det liksom
årstider? gillar alla
mat/dryck? LAX, KLYFTPOTATIS (eller ALL POTATIS!) och ÖL
djur? hund
färg? allllaaa
parfym? marc jacobs venne vad den heter men den är gooo iallafall
tv-program? ALLSÅNG PÅ SKANSEN. familjen annorlunda. ensam mamma söker OSVOSV
ämne i skolan? idrott&hälsa, naturkunskap och svenska
sysselsättning? träääna, prata, dricka öl och åka båt
vad använder du just nu för jacka? ehhhh regnjacka???:pppp haha nej då men skinnjackan kanske eller jeansjackan
vad använder du just nu för skor? converse för de mästa
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en onepice haha
vad har du för byxstorlek? hmmmm hahah jag venne de beror väl på hur man räknar eller så :P
vad har du för tröjstorlek? 36-38

DITT RUM

Stort/litet/mellan? rätt stort ändå
vilken färg på tapeterna? hmm TYP guld fast verkligen inte guld men TYP
vilka färger går rummet i i övrigt? lila, guld å vitt mest tror jag väl :P men har väl lite av allt här inne
favoritmöbel i rummet och varför? sängen och fläkten
vad vill du ändra där inne? hmmm
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gården
vad gör du oftast i ditt rum? sover, chillar, sitter vid datorn, kollar på tv
vem förutom du brukar sova i din säng? ähhh här sover vi själva va xD

var har du i din:
a) jackficka just nu? godispapper kan jag tänka mig
b) handväska eller liknande just nu? kanske några tamponger och nycklar och kanske nån peng
vad är du beroende av? mjölk och massa onyttigt
vilket land kommer du i från? Sverige
vad tror du på? inte ett skit
vad köpte du senast? en glass :PPPPPPPP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0