TORSDAG

jag vet varför jag inte har kunnat plugga. jag har inte planerat!!!!! MEN nu har jag fixat en planering och har bara 4 dagar på mig och lära mig en hel rättskunskapsbok (HATAR HATAR HATAR. aldrig hatat ett ämne så mycket som det. men som tur är pluggar jag till ett slutprov!), kunna på MVG-kvaliteer förklara t-ex bukspottskörteln och även kunna förklara med geografiska begrepp och termer olika artiklar. OCH vet ni mer då? läsa ut en bok till v.3 OCH den boken har inte jag (men ska hämta den idag HEHEHEHE). men aja, klarade att göra ett engelskt reportage på 3 sidor på mindre än 2 h så kommer nog klara det här. sen äre ju faktiskt en ny termin och nya ämnen. SKÖNT!

snart kommer emelie iallfall så ska vi te maxi:D HIHIHIHIH (så fult. men har börjat med det.... palla. och sen "mm". skriver jämt MMMM, men är inte ens dryg eller så. men mm haha..)

Grégoire – Toi + Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0