söndag


vet inte vad som har hänt men jag gick å lag mig klockan två, tänkte att, aa men sover nog till tidigast ett. vaknar 10.30. HALV ELVA! halv elva, och jag var helt utvilad (HAHAH nu gäspade jag rå men a). har inte gjort så mycket, ätit frukost, ätit tacos, tränat, försökt ta kort på mig själv och putat lite me läpparna och tänkt tanken att "alla är nog sjuka när vi ska till london" ba för nån har magsjukan precis just nu.. (och vi åker om en månad haha). om en timme ska vi åka (spårvagn. det här är världens grej i den här familjen haha) till mina kusiner och fira lillkusinen som fyller 13 (inte så jätte liten) imorgon och ska väl äta mat.. tror jag det va. och efterrätt (hoppas) . vill ba säga att jag köpte chips igår, men jag åt inget. ALLTSÅ, bra gjort eller???

hejhopp gummisnopppppp

Kommentarer
Postat av: julia

snygg!

2011-01-23 @ 17:37:25
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0