HAHAH

ofta mcdonalds är det nya stället för folk då??? ALLA hade jacka på sig, förutom jag och julia, ALLA gick och prata med alla runt borden och sen kom det nån och den kände den och sen vare TYP fullt hahah. aja. hahahahahahahahahahahahahah sen säger julia
Shit shit shit, han kolla på mig
jag ba: va vem?
julia: han där borta!! kolla rå.... eller äh, förresten, nu hånglar han visst med nån annan....
hahaha garvade asmycket och jättefult och aa... sen tog vi kort typ och skämdes lite (vi brukar inte göra det) och jag blev jättesugen på att dansa och sjunga men fick för GUDS SKULL inte göra det... fatta inte varför......

Kommentarer
Postat av: julia

du är bäst <3 <3 <3

2011-01-04 @ 00:03:38
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0