Firework



haha orka att jag tar värsta "outfit-bilderna".... aja. gillar den där sjalen jag fick från saraah DF som hon köpte till mig när hon va i dubai :D
ajaaa, ska åka om en timme och ska göra klart ett arbete, kissa hunden och slå in emelies present såååå a, kommer hem runt fem och förut kom jag på att YESSSSS, jag slutar vid lunch imorgon för att jag inte har nån engelska, sen ba: aaa jussteee, extra hjälp i matten vare ja. skoj!!!!
ikväll då??? träna lite kanske. mmm. plus måste köpa skorna ja la upp. kommer va snyggast på hela friskis (eller HAHA, det är jag ju redan)

Kommentarer
Postat av: emelie

du snygging!

nnär i veckan kan du ses?

känner för att köpa ett pack marsglass.. <3

( fast egentligen handlar allt om att jag vill låna din tröja :D) pussssss

2011-01-24 @ 11:41:51
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: julia

skitsnygg (som vanligt, är man förvånad?)

2011-01-24 @ 16:56:36
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0