okej...........?

Jag har alltså 9h kvar på spotify men har lyssnat grått på allt.. KUL:)))) anna och jag pratade iallafall ihjäl varandra. OCCCHHHH jag har KOKAT RIS FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV IDAG!!!!!!!!!!!! woopwoop, äre applåder jag hör alltså? ja det var väl det minsta jag kunde få :P har ju gjort soyakorvstroganoff också!!!!! HUR DUKTIG????? kan nog flytta hemifrån nu :D

hatar förresten när man lyssnar asmycket på en låt eller en skiva och så tröttnar man sen xDDDDDDxDxD men älskar när man inte lyssnat på jättelänge och så kommer man på att JAAA det kan jag ju lyssna på, så kan man fortfarande texterna men man har ju inte tröttnat. ÄR SÅ JÄVLA TAGG TILL LONDON NU OCKSÅ!!! wööö vill ba åka nu nu nuuuuuuu.


299 kr på skopunkten HEHE :P dom ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0