Nytt

Ny design + header. tänkte att jag skulle få ännu mer inspiration och motivation om jag hade lite sånnadär goa bilder på headern som man ser TYP hela tiden eftersom jag klickar in på min egna blogg X antal ggr per dag. HEHEHehohoho. ska snart ner till friskis och köra skiv i 70 minuter WOHO:D (julia, du har mycket träning att ta igen när du kommer hem ;-))

(alla bilder på headern är från google.se)


MÅSTE BA SÄGA FÖRRESTEN
att jag fick mvg (okej, med ett litet minus efter då, men ÄNDÅ) på mitt svenska-tal även att det blev förlångt när jag tränade hemma och NÄSTAN förkort när jag hade det på riktigt, och att jag tyckte det var skitdåligt och allt såntdär nivet!!! mvg-, jävlitjävlitgötttttt råååå

Kommentarer
Postat av: emelie

kom igen bästa du gör en till migockå kom igen fin fin finaaaa DU LOVELOVE snälla.puss

2011-04-10 @ 19:08:06
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0