sjukt ju

jag håller med kenza - "jag anser att det inte längre handlar om rött eller blått, för igår kväll fanns det inga vinnare. med sverigedemokraterna i riksdagen är vi alla förlorare"
jag håller med blondinbella - "Ingen vann ikväll, alla förlorade", "Vi har nu enligt mig, ett rasistiskt parti i vår riksdag som ska vara med och bestämma och det kommer aldrig göra något gott i vårt land och jag tror faktiskt inte ens att de som röstade på Sd idag har läst deras valmanifest och insett vilka åsikter de faktiskt står för utan röstade av dum ilska och det gör mig arg och besviken"

helt sinnessjukt att det ens finns ett parti som sverigedemokraterna.......... mår illa


Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

hihihihihih :D<3<3

2010-09-20 @ 13:07:12
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Nirmela

Så jävla äckligt.

USCH åt helvete med SD!

2010-09-20 @ 20:13:06
URL: http://lostinstereo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0