Minnesstund


Det var en jättefin minnesstund för dig idag Maria, med dom närmsta. På måndag ska alla i skolan få reda på vad som har hänt.
Det står ett kort på dig i Lila arenan tillsammans med några ljus och fina blommor som vi la dit idag. Ljusena lyser upp kortet på dig och det är så himla vackert. Eva Werkelin pratade lite med oss och alla är helt förstörda. Jag kan inte göra annat än att gråta. Och när jag inte gråter så tror jag inte att det är sant. Jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få träffa dig. Du som Är världens underbaraste människa.
Vi gick och tände några ljus och skrev i boken i St:Olai kyrkan idag också. Jag hoppas att du kan se det här. Hur mycket alla bryr sig. Och hur mycket du egentligen betyder för oss. För mig.
Ta hand om Sluggo där uppe i himmelen Maria, vi syns! ♥

Vila i Frid.

Love, L.

Kommentarer
Postat av: C I C C I

du är så fin <3

2010-09-25 @ 19:56:43
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: SARA

så vackert, så fint. <3<3

2010-09-25 @ 20:00:28
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0