GU-häng/pizza i söder/BUSPATRULLEN

haha, vilken kväll det blev och det är TORSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är skolan imorgon och jag skulle EGENTLIGEN ha sovit för typ 1½ timme sen men jag ska sitta här i minst en halvtimme till.. Eller?!?!?!?

jag och julia sprang till ektorp förut och hämtade en skitskabbig erik med shorts och barfota i skorna (nästan värre än strumpor i sandaler), drog till GU, käkade gratis pizza och en halv fanta på en trapp, verkligen skitlyxigt. sen när erik drog (äntligen haha. nej. driver. var verkligen skittråkigt att han åkte.... :'() så träffade jag och jullan en kändis och hans... eeh..... hatt-kusin. nee, men micha och joseph. SKITSKOJJ. blev nya BUSPATRULLEN osvosvosovovsov. lekte lite rövare på stan mitt på en torsdag. (tycker typ att det är asfränt) men fränast av allt är att micha är lite kändis faktikst!!!!! varit med i både lilla melodifestivalen och POPKIDZ!! (finns tillomed på spotten!)

men aa. ska tjuta lite nu.


julia och kändis-micha

buspatrullen!!! joseph, micha, julia och jag........................................

Kommentarer
Postat av: julia

du är bäst. okej? love u <3

2010-09-09 @ 23:43:53
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Cissi

gott med pizza! :)

2010-09-09 @ 23:59:35
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0