Butterfly Fly Away


Du ska veta hur många tårar det fälls Maria. Att se alla så förstörda och ledsen gör ingenting bättre. Men idag kunde vi skratta lite, men det såg du väl. Vi pratade ju om första gymnasiefesten, haha. Duvet, när vi inte visste var vi skulle förfesta och tillslut satte oss på en skolgård. Och jag sa att vi skulle ta ett kort på oss men Lovisa sa att "Det behövs fan inte, vi kommer alltid att minnas hur jävla snygga vi är ikväll". Jag minns det fortfarande. Kommer aldrig glömma det, aldrig.
Det var en sån himla fin minnesstund, massor blommor, kort och tända ljus. Så himla fint.
Min största önskan nu är att vi ska få gå på din begravning. Och att jag får se dig en sista gång.
Dom är så fina på skolan mot oss. Vi har bara gråtit och gråtit idag. Men förstår fortfarnade inte att jag, att Vi, aldrig kommer få träffa dig igen.
Maria, vi lever för dig nu.
I våra tankar finns du Alltid kvar.


Ta hand om varandra.

Love, L.

Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

fyfan va hemst, mår dåligt.

Tänker på dig linnéa.

måste vara förjävligt att mista en vän =|<3

2010-10-04 @ 15:06:06
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0