ALLT BLEV .. Ehh.. AA... ÖVerdrivet heh..




för de första: de har hänt jävlit roliga saker under typ dom dagarna jag inte har bloggat och jag har tänkt typ att när nån sagt nått kul MÅSTE jag till en dator direkt och skriva de på bloggen.. sen ba: aa men just det, jag bloggar ju inte FÖRTILLFÄLLET (cool tjej?)
MEN ELLEFÄLLLLL, igår sov sara hos mig, vi somnade till sunes jul innan kl 22 med kläder på, orborstande tänder, helt fel håll i sängen och utan täcke och allt hahaha, vi vaknar 07:45 och är skitpigga........ det har typ aldrig hänt i världshistorien att jag går upp före 11 en lördag. hahaha. sen kom julia ida på kvällen och levde rövare i mitt hus.... heh. spelade in asgoa filmer och tog jättehärliga kort (typ dom ovanför). och så har vi dansat till lite allt möglit. (HAHAHAHAH vet att jag stavade fel men hahahahaha fyfan vad trött jag är men möglit hahahaha. dör hahaha) hAHAHHAHAHAHAHAHAHA kan typ inte sluta skratta hahahahahaahahahahahahha garvar högt tillomed

Kommentarer
Postat av: julia

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHE . ofta härliga. hahah

2010-09-05 @ 11:12:12
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0