Världens finaste begravning ♥

Vet inte vad jag ska säga. Begravningen igår var den finaste jag någonsin varit på. Marias pappa Peter läste en text som Maria hade skrivit till sin förra häst Sluggo, så himla fint skrivet och så JÄVLA starkt att läsa den.
Hon avslutade sin text med "Vi kommer ses i himlen sen. Hoppas du väntar på mig". Det kan jag lova att han gjorde.
Och hörde du hur fint kören sjöng? Såg du hur många som var där? Såg du alla som grät? Såg du hur ledsna alla var? Såg du? Hörde du?

VILL BARA ATT DU SKA KOMMA TILLBAKA.

Jag kan inte förstå att det här är sant. Först har jag gått och väntat på den här jävla begravningen i veckor och när jag väl sitter där så vill jag bara ut, ut, UT. FAN. Vill ju inte att det här helvetet ska vara sant. HElvetes jävla fan. Det här får ju inte vara sant. FAN.

Jag finner inga ord. Jag har suttit med det här inlägget i 50 minuter nu.

Ta hand om din farfar nu Maria som kom till dig i torsdags.
Vi syns i Nangiala.


Anna S har tagit bilderna.

Låtarna som sjöngs och spelades: MH





Gud tog fel människa. helt jävla fel. MARIA HELLGREN, föralltid i mitt hjärta. Du är bäst


Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fint, sorgligt nog =/! <3

2010-10-31 @ 02:06:52
URL: http://kissout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0