öldkfjhghjkl

Det bara kryper i hela kroppen, typ som att jag inte har någon kraft kvar men ändå bara vill slåss.. TYP. men pallar inte mera nu fmjkdsljhgfdskjhgfdkjbngd hbudso. har några jävliga veckor just nu och fan naturporvet gick så jävla jävla dåligt igår, hade pluggat som FAN och sen så kommer de ba massa jävla saker som jag inte ens läst om. plus att dyslexin slog till ett tag.. läste diabets fem ggr typ innan jag fatta att det stod cancer. GAH.. jag är typ en hypokondiker. (sara med)

aja..........tiden har gått jävligt långsamt idag och faannnnnn imorgon åker jag hemifrån halv åtta, kommer hem vid elva PÅ KVÄLLEN. skolan 8-16, träna 16.30-17.30 + duscha å allt (klar vid typ 18 eller så), äta på stan (PAUS<3) med Sara och sen bio (himlen är oskyldigt blå) kl 21.. som håller på i typ 1½-2 h? EllRE?R? jG AVENNEj dampppppp. jag har nog nån störning på riktigt fan


ni som har följt min blogg länge vet ju att jag har pratat om att jag måste göra en förändring (HAHAHA var tvungen att skriva sådär töntigt). men iaf, vad gjorde jag i typ... torsdag kanske(?)... fick nått ryck iallafall (inte så ovanligt) och tog en sax med typ lim på (var skitseg att klippa med) och klippte av fan typ 10 cm av håret.. blev säkert mer för först tog jag bara det slitna.. sen blev det ojämnt så var tvungen att klippa tills de blev rakt.. har TYP till axlarna nu.. eller okej.. lite längre med hade iallafall till tuttarna förut.. MKEN AJA. jfesiofjdskuoioln nmkjm gjv sdhifs å¨fsdhgydj (saraA och mitt språk:))

fyfan vad arg jag hade blivit fall all text försvann nu (även om de kanske hade varit bäst hehehehehe)

ps. jag har inte varit tillsammans med någon på typ 2 år... .haha :(:(:( ds.

INGEN BILD
(som ni kanske ser.. eller??)

BAJS

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: tack hjärtis <333

oh du, ryck upp dig, jagvet att du är stark!

2010-10-27 @ 23:19:02
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: frida

Jag har inte varit tillsammans med någon sen jag var typ 9 bast haha. ojojoj. fast den gången var det stenseriöst. jag lovar. vi var nästan gifta och hade barnbarn!

2010-10-30 @ 11:30:01
URL: http://fljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0