Ja tack!


Behöver en ny vinterjacka, har faktiskt inte köpt nån ny på typ.... 2-3 år tror jag. har ju en asbra IOF men den är mer skidjacka och om de blir så kallt som de var förra året/i år så klarar jag mig nog inte på den FAKTISKT.

har hittat en jättebra fleecetröja på stadium också för bara 199 kr som jag tror jag ska inhandla imorgon eller någon dag framöver, asbra att ha när man går promenader såhär på hösten PLUS att rida i, är ju ingen luva på va? behöver nog reflexer också.. aa. mkt jag behöver- jämt......

ska se om mamman vill ta en power efter maten.. eller innan.
HEJS

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

ÅH gud va söt! hihhih tack tack

2010-10-07 @ 21:29:10
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0