HALLOWEENKALAS

allt har lugnat ner sig, jag har skrivit sex styckna prov den här veckan. nästa vecka har jag ett prov på tisdagen och jag ska plugga gärnet hela helgen! det är ett jävlit stort prov i naturen på organismerblocket och det är rätt roligt men ändå jävlit mkt saker som är svåra. men de ska gå bra. min lärare tkr om mig så mycket också, han tkr jag ska satsa på MVG tillomed! helt sjukt.
Veckan började så jävla dåligt, åt ingenting, förmkt plugg, förmkt tänka på maria och på begravningen och igår fick jag reda på att två av mina lärare tkr att jag borde satsa på MVG i deras ämnen! = JAG KAN NÅGONTING! Så skönt!

ser nu också att blogg.se (<3) har skaffat in tidsinställda inlägg, så braaaaaaa! tänkte ställa in ett till min födelsedag, men sen kom jag på att jag verkligen inte vill det haha... men aja, får väl använda det nångång.
Nu är klockan tre och om en halvtimme ska jag vara hos Anna och hjälpa till på hennes lillebrors kalas haha. jag och sara hjälper till förståss... . känner lite Eva&adam-feeling, typ, SJUNG KÖP VARM KORV!! VEM VILL HA SAFT? *häller över hela bordet* EHHH HUR LÅTER KOSSORNA?????
MEN nej, nu måste jag leta fram vita kläder och ficklampa! HALLOWEENKALAS!

puss och kjram skumbanan


alltså JÄVLIT snygga skor. från skopunkten, 349 kronor. /bilden är lånad av angelica blick

Kommentarer
Postat av: emelie

FYFAN VA SNYGGGAAA!jag har inte ens köpt "vinterskor" än, insåg idag (snö</3) att jag måste ta mig tid till de.....

2010-10-22 @ 20:04:14
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att det lugnat ner sig....o du kan mer en vad du tror är så stolt över dig<3 älskar dig kram mamma

2010-10-22 @ 21:25:49
Postat av: emelie

men vadå, jag hittar dem inte ens på hemsidan :o??? länka!!!!

2010-10-22 @ 23:03:20
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0