Allt annat förutom

plugg.
haha, jag är badat, plockat ordning i köket, lagat mat, ätit mat, ätit frukter, fixat iordning tacokryddor, vattnat blommor OSVOSVOSVO. alltså verkligen INGET plugg. inget inget inget. kollade lite på labben förut men började bara garva... 
härligt linnéa. det blir väl panikplugg på söndagkväll dårå :D YEAH! 

hahahah skrev nyss asroligt men var tvungen att ta bort det haha, blev pinsamt. men iallafall, ska snart ta en powerwalk och sen hämta pluttarna på skolan och dagis och sen ska jag träffa sara och FAKTISKT gå en powerwalk! GRYM!

nu ska jag eehh.. göra nått annat... sneglar lite mot plugget emellanåt men mår bara illa när jag ser det så ska nog lägga in filt över skiten


photo: JAG .

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder :-) kram mamma

2010-10-08 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0