2010-10-12

Alltså, aa, sånna här dagar, när man slutar skolan vid fyra, kommer hem, hinner knappt äta, byter snabbt som fan om och sen åker igen och kommer inte hem förns typ åtta-halv nio på kvällarna ÄR SÅ SKÖNT! minus att man inte hinner plugga som man borde göra typ minst 5 h på eftermiddagen varje dag....

mamma ramlade av på hästen förut när vi red och det såg asäckligt ut, trodde att hon skulle bryta benen osv-osv, men har man en ascool morsa så slapp jag se sånna saker. SKÖNT

IMORGON ska jag och ciccin till MYRORNAAAA YÄH. måste be mamma lägga in pengar på mitt konto ja.. mm.. kommer nog glömma det. som med allting annat. men hade en liten föreläsning för min moster och kusin om varför man ska äta stärkelserik mat och dricka varm choklad samtidigt. dom blev asimpade.
kollar på matchen nu och ska nog läsa lite tyska, engelska och AA BARA det rå.

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0