NÖJD


Canon G11an ÄR MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TJOLAHOPP TJOLAHEEJJJJj
Läser (för en gångs skull) bruksanvisningen... men tror jag klarar mig rätt bra utan den ändååå. fast visst tusan blir man lite osäker när det står "Förvara den på ett säkert ställe så du kan använda den i framtiden" (boken alltså). ÄSH, den behöver inte jag inte!!!!
Får testa kameran halv åtta då batteriet har laddat klart!

Ikväll: läsa svenskaboken, pizza, Ensam mamma söker(!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333) och BECK<33333333.
imorgon: STUDIEDAG!!!!!!! FYtuuusan vad skönt!


(älskar söndagar)
och att göra utropstecken tydligen

är förresten på asmkt Melissa Horn-humör så aaa, lyssnar på henne rå. Så GUDOMLIG HON E!!!!!!!!!!!!! (hahah utropstecken)

jaaaa, sa jag att de va studiedag imorgon? det gjorde jag va.  STUDIEDAG!!!!!!! BAJS va skönt

Kommentarer
Postat av: anna

åhhh härligt :D

2010-11-07 @ 18:44:47
Postat av: julia

fin hon är :))))

2010-11-07 @ 19:26:22
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0