MAJ 2009

haha verkligen ingen bra pluggkväll idag. kollar igenom massor gamla texter jag skrivit och dom mesta handlar om att jag är bäst och den jag skriver om är sämst. precis som de ska va. rätt så mycket svordomar och ibland är jag sämst och "river sönder" mig själv och väldigt många texter säger emot allt, typ NU är jag stark men jag var aldrig stark. man ba: ahaaaa, men då fattar jag precis....
här är iaf en text från typ maj 2009 


Jag vet att det är sant, för jag har frågat. Jag frågade och jag fick ett äckligt ärligt svar. och det svider. fyfan. vad det svider. att veta. jag vill inte veta. Det blev ju inte bättre. men det trodde jag att det skulle bli.
Jag är så äcklig mot mig själv, för jag vet att jag inte borde göra så här. Allt är emot mina lagar. jag klarar inte det här, för jag vet hur det blir. jag går tillbaka till samma plats som jag var på innan jag började orka.
Fast jag orkade aldrig.
Jag började aldrig orka, för jag var för stark.
Jag tog sönder mig själv, jag dödade mitt inre och slog på min själ.
Jag visste att inners inne skulle jag inte klara av det.
Jag ville klara av det. Jag ville så jävla mycket. ändå misslyckades jag.


Kommentarer
Postat av: JULIA

sv:

jaa jag med. imorgon? <3

2010-11-17 @ 19:41:36
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv:

mm vene, känns meningslöst

2010-11-17 @ 20:31:18
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0