KOM PÅ VÄRSTA GREJJEN

ÄRLIGT, kom typ på världens bästa grejj nu, har fixat en lista som jag ska hålla på med nu, ASROLIGT. här är den

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kyss
Dag 3 - Vad är kärlek.
Dag 4 – Mina rädslor.
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Dag 6 – Min första fylla
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Min första kärlek.
Dag 10 – Det här saknar jag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – Förstört något för att betala mindre
Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Dag 22 – Det här stör mig.
Dag 23 – Något olagligt jag gjort
Dag 24 – Det gulligaste jag gjort


driver...... tog den från emelie eller nån annan. men hade iaf tänkt att göra den. kan väl bli rätt så skojsigt. vet inte när jag börjar SÅ HÅLL UTKIK (hahahahahahahahahahahhahaha)


Kommentarer
Postat av: C I C C I

GÖR DET! as kul juee :D

2010-11-29 @ 22:36:03
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0