8 november

idag
- läsa svenskaboken
- rättskunskap
- hemmaplan (FALL JAG PALLAR)
ahh, de va allt.
eller ska nog göra mig en stor kopp choklad nu i min nya kopp jag fick av SAra när jag fyllde år!!!! dyngbra ju!

köpte ett par uggs förut. fult men skönt. men mina var rätt fina faktiskt. en knapp på sidan å ahhh. fulfina är dom.

ät korv me brö!!



199 kr på skopunkten. har för mig att jag sett exakt likadana på scorett.. men för kanske 1000 kr mer. Ajaaaaa, går dom sönder så går dom sönder!!


eller ska jag ta nått att äta istället???? åhhhhhhh vennneeeee.  hatar sånt här. när man inte kan bestämma sig alltså

update 2 min senare: är skitsugen på att göra om bloggdesignen lite. juldesignen kommer den 1 dec. men aa, fram tills dess då??? min är ju skittråkig med skitfula färger på länkarna å det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0