MÅNDAG

klockan är 1 timme för mycket men jag har gjort klart två labbar och det känns väl helt ok. kunde ju varit bättre men är trött och sliten. har gjort matte, engelska steg 9 och idrott idag. effektivaaa Linnnéa ;)??
sluta ju med att jag var hemma från skolan, blev yr, fick huvudvärk och skakade. å sen kom jag på att det kanske berodde på pollentabletterna. å yhepyehpppp, min enda hypotes (HAHAHAH KAN MAN SÄGA SÅ??????XD) som kanske har stämt. hahaha :)))))))))


råkar se på scrubs nu och det är svårt att slita sig. men måste sova juuuu, har sex&samlevnads föreläsning imorgn kvart över åtta och sen fortsätter dagen i jävlit mkt lektioner och jullan åker till spaninen. och på kvällen ska min fina lillasyster sjunga på skarphagsskolansdag, jävla mys vaavavavava.

 men aahhhh.
tid är pengar
hejsssshej

ORHAGENANENENEANENE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0