M OKEJ.. SÅ VARE MÅNDA RÅ


okej, vi har haft ett jävlit bra väder idag och jag har varit glad nästan all day och verbtestet på engelskan var väl inte så svårt som jag trodde. men jag hatar tanken av att jag inte har en blekaste aningn om vad som går på tvn ikväll och att jag imorgon klockan 8 till 12 ska skriva nationella prov i matte b och tanken av ett VG i b-kusen kan fetingglömmas är också inte så jätterolig. om jag får G blir jag glad. jäääävlit glad. mål till nästa termin: inte skjuta fram saker, inte vara borta från skolan så mycket. SKÄRPNING. rent ut sagt.

för tillfället så skriver jag en labbrapport sen ska ja kolla på matten en absolut jävla sista gång. ig är väl också ett betyg va????? längtar till sommarlov. så jävla mkt. det har jag väl ioförsig gjort sen i typ... vad kan de va? typ december? men för någon dag sen fick jag för mig att ja ville lyssna på julmusik men då tänkte jag bara "....................................................................................................... allvarligt???" typ så.

men ah. back to labbrapporten <3


Kommentarer
Postat av: hanna

jag brukar bara titta in av en slump ibland när man klickar runt. jag har sagt det förut men jag måste säga det igen, du är galet vacker när du ler/skrattar. GOSH!!

2010-05-17 @ 22:28:47
URL: http://hannaakindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0