ÅHÅJAJA

Orientering, skitsvårt, 14 kontroller av 20 på 2h, OCH VI, JAG OCH SARA, FICK G!!!!!!! JÄVLA SKITFAN.
NK provet gick faktiskt bra, helt otroligt, men jag har tamefan pluggat ihjäl mig på det där nästan och tack vare att sara och jag gick igenom biologisk mångfald riktigt mycket så kunde ja svara på dom frågorna också och det var vg-frågor, :D glad tjej 93

nu väntar jag på tuffbrud/sara som ska komma hit och läsa lite engelska... SUPERROLIGT. whaha. nej. men det är världens finaste väder och jag har shorts och linne å svettas ihjäl. sånt man får ta kan ja tänka mig. Ska inte klaga. ÄLSKAR SOL :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Kommentarer
Postat av: julia

trevligt att råkas svettunge <3

2010-05-20 @ 19:34:47
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0