22:56

har firat kusinen idag och har tillbringat jävlit mkt tid i sängen framför tvn och datorn och det kanske inte var så jättebra med tanke på att jag borde ha gjort klart engelskan som ska redovisas imorgon men jag har inte ens öppnat och kollat på arbetet så de känns ju braa :D:D:D:DD
kollar på wallander - hemligheten, egentligen innerst inne tkr jag inte om den men jag tvingade mig själv att se den, hahaha. och nu har jag panik och en jävlit obehaglig känsla i hela kroppen. ni får ursäkta stavfel osv men orkar inte rätta till och man får skylla på att det är sent?????????????


aja jävlit snabbt inlägg blevre rååå- godnatt


bild från när mamma, moster, kusinen och jag var i rom förra året:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0