!!!!!!!!!! MARS. älskar. m. a.a .a.a.a..a.rs.

börjar detta inlägg med: WOOOOOOOOOOOOOOOHHHO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så glad, så taggad, så peppad, så konstig, så jävla BALL!. Igår var jag jättenere, saknade en pojkvän och en ben&jerrys. Jag har en stor jävla fet toblerone brevid mig och jag njuter som fan av livet och det är inget annat än underbart. vill göra nått. måste göra nått. jag skrev på min FB:status att jag fick panik på att ja satt inne en sån här fin dag och att nu, NU SKULLE JA UT. gick jag ut? ne. fastnade i säng-jävlen (love u) och glodde på en förbaskat bra film (10 thing i hate about you), grät lite, skrattade lite, grät lite till. JAG LEVER. jag är inte deppig, vad fick mig att tro det? Jag har målat mina naglar så dom är rosa nu, eller typ rosa/lila eller a, det är fint. somrigt. vårigt. fint helt enkelt. solen lyser på mig och jag förstår inte varför ja inte är där ute och tar del av allt fint, knoppar. barfota utan strumpor och skor osvosv. Snart i varjefall, snön ligger ju fortfarande kvar å ba jävlas å jävlas.

Igår var det nån jävel som var innutimig och skrek och skrek och skrek, jag skrek också (fråga Anna). men idag är det nån/några jävlit in i helvetes skitglada jävlar som skrattar. dom ler. och är förjävla lyckliga. även att folk svälter, isbjörnar dör och att världen snart går under, jag kan inte må dåligt! undrar en sak, undrar hur många(hur några) det är som egentligen läser alla mina konstiga och oförståeliga inlägg?!?! kan ju inte vara kul. men en polare sa till mig en gång att man blir glad av mig. och en tant jag pratade med på bussen påväg hem från stockholm sa att jag har en jävla bra inställning på livet och att jag kommer lyckas jävlit bra oavsett vad jag gör. och så sa hon att jag skulle resa mycket (JHARÅ, LITA PÅ DET!!) och ta körkort. yesyesyes. klart som fan.
borde dra på mig ett par skor och nån jacka (eller räcker det med en tröja?!?!) och gå en promenad åtminstonde. själv. kanske. igår kände jag att jag ville vara själv hela helgen. ibland säger jag saker utan att tänka efter före. men det tar vi nån annan gång. nu ska jag upptäcka världen/norrköping. HEJDÅ.


mannen. myten. legenden /orhagen.
kom ihåg: det som kommer från hjärtat - går till hjärtat.

Kommentarer
Postat av: C I C C I

Jag läser dina långa och grymt konstiga inlägg det kan du ge dig på din härliga typ!

2010-03-13 @ 16:52:22
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: det är så vi har sagt, det är så vi menar, de är så vi lever. och förverkligar det.

i love u sweetheart. <3

2010-03-13 @ 17:39:35
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0