DET ÄR KÖRT, DET ÄR SJUKT - INGENTING ÄR SOM FÖRRUT

Noll Disciplin – Idiot (SPOTIFY)

Sara och jag planerar London-resa. Men jag borde egentligen göra matten och lite engelska och dra på mig ett par strumpor. Borde inte äta godis på en måndag och borde gå och borsta tänderna nu. Borde planera in veckan i logg-boken(mitt liv typ, skulle aldrig klara mig utan den<3).
Borde göra allt förutom att sitta vid datorn kan man väl sammanfatta detta med.
Matte. Engelska. Planering. BUHUUUuuhuhuhu.. MEN DET ÄR FINT VÄDER och jag ska ha min skinnjacka idag (om Anna tar sin haha), å så ska jag ha convers utan att frysa om fötterna! och så ska ja vara riktigt jävla apglad idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0