ÄLSKLING

Förrut var jag skitglad på allt och speciellt vädret men nu suger det messsstha.. plus att om man ska gå på lovskola måste man gå alla tre dagar, tis, ons & torsdag.. allvarligt. det vill inte jagggggg.g.g.g. Då äre nästan att jag hellre läser om matteB-kursen (HAHAHAHA. NAE. DRIVER. HAHAHAHA. går hellre på lovskola hahahahhahaha)

Och lilla fina puttenutt hjärtegull.. Kom till mig då. Du är ju miiiin. (snart)

(http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/IP3GS32WHTNS/iphone-3gs-32-gb)

Och FAAAAAN vad jag har skrattat idag hahaha, helt sinnes. vilka otroligt jävla otroligt extremt OTROLIGA jävligt jävligt in i helvetes otroligt fina vänner jag har!!!!!!!! hahahah. det är obeskrevligt alltså. och om jag skulle försöka mig på att skriva allt vi skrattat åt idag så skulle det inte gå, så jag försöker inte ens...
Men neeeheeeeee, nu ska jag se om jag hittar lite info om solidaritetsprincipen. (finns inte ens i NE!?!?!?!?!). Tråkigt avslut på ett fint inlägg.

Hej.


uppning 2min senare: Såg precis att telefonen är telenor låst... bara att leta vidare..... bajs.

Kommentarer
Postat av: Nirmela

[svar]

lite sommarkänslor får man iallafall :D



ååååh iPhone. kärlek.

2010-03-30 @ 21:02:58
URL: http://thelastriot.blogg.se/
Postat av: Nirmela

[svar]

jag köpte min på el giganten, med telenor. 5000 fria sms och fri surf, skitbra :)

2010-03-30 @ 21:46:45
URL: http://thelastriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0