ÄLSKAR LIVET osv.

Hhhhhhhär vare glest ja, men jag har inget att säga förutom att jag är så glad och att jag ÄLSKAR LIVET och allt är så underbart osvosv. Igår hade ja studiedag och idag var jag sjuk, ojoj vad jag har hostat å nyst.. Har varit lite överallt idag vaavava, hos mormor&morfar, hos Benny, på skarphagsskolan, på Haga (för att köpa biljett OCH FÖR ATT TRÄFFA MIN FINA BF-KLASS!!!!!!!!! åhhååååå, vad jag hade saknat eeeeeeeeeeeer. KRAMKRAMKRAM) och a, hemma. ätit. jobbat med naturkunskap så mycket att jag tillslut spydde. (inte seriös)(brukar inte vara seriös i mina blogginlägg)(det kan hända. men väldigt väldigt sällan).
Naturkunskapen skriker efter mig, men cool som jag är står jag emot. så jävla frän frän frän. är astaggad för haga/kunskap-festen på fredag!!!!! WOHOOOOOO.

BRA SPELNINGLISTA
UGGLA

FÖRJÄVLA BRA LÅT
Magnus Uggla – 1:a gången


/orhagääään
mannen.myten.legenden.

LEV VÄL OCH MYCKET.
kom ihåg: ät lax så ofta ni har tid.

Kommentarer
Postat av: julia

festen ;)

2010-03-16 @ 20:35:54
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0