ÄLSKAR KALLE MORAEUS & ORSA SPELMÄN! ♥

Såhär är det typ "Gottar oss med något riktigt gott ikväll - naturgodis" eller "ikväll festar vi till det med dipp och morötter". hur ofta kan man läsa typ "IKVÄLL ÄRE FREDAGSMYS - CHIPS, GODIS, LÄSK, DIPP, GLASS, NU JÄVLAR SKA VI BLI TJOCKA!!!!" .... jag mår dåligt när jag läser att folk äter morötter..... vad gör dom med sina liv?... (bortsett från dig Jennifer, du är allt en bra kvinna du. morötter in your heart typ. haha) men iallafall! ikväll har jag ätit mycket mycket mat, druckit cola (som jag inte ens gillar), ätit massor godis och nu äter jag massor grill-chips och jag mår så bra! I torsdags åt jag 300 gram choklad också. mår inte dåligt för det inte.. mår bara bättre.. fått i mig lite energi å sådär.

Men annars så tränar jag 5 ggr i veckan och har jävlit mkt magrutor (sex-pack<3) ne... men jag tränar iallafall minst två ggr i veckan och jag kämpar med mina magrutor.. ser inte godiset som ett hinder direkt.

längtar som IN I HELVETES jävla apmycket tills imorgon, inte just för att det är söndag och att jag ska till busfabriken klockan 11. utan för att klockan 17.45 befinner jag mig i lilla hallen på friskis och svettis och kär järnet på ett skiv-pass med 12 kg på benen och 10 kg på armarna. FAN VAD JAG LÄNGTAR. ska pumpa som fän. <33333

Synd att inte kalle moraeus & orsa spelmän kom vidare till globen btw.. men jag har det bra här med mitt godis å mina chips iallafall :)


bebisen och jag i somras, Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ;D

Kommentarer
Postat av: julia

du kommer bli deffad ;)



godis osv förgyller livet. äta bör man annars dör man!

2010-03-06 @ 23:22:46
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: EVA!!

EVA Gillar bilden väldigt mycket! :D

2010-03-07 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0