ALLVARLIGT


JAG KOMMER INGENSTANS PÅ DENNA ÄCKLIGA JOBBIGA TRÅKIGA BOKRECENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har suttit här aslänge nu och bara... inte gjort någonting. fattar inte ens vad jag ska göra. Sånna här lägen som man borde vara frisk och gå till skolan och få massor av hjälp och jag har inte ens ätit frukost än för att det här är "viktigare", (vad är viktigare än mat?).... seriöst... vill typ bara sjunka ner och dö lite. Min mage bara kurrar och kurrar å det finns så mycket annat roligt som jag skulle vilja göra, men nu är jag ju sjuk till på köpet, halsen är jätte uppsvulnad och när jag gäspar (som jag gör typ hela tiden av syrebrist & för att detta är så in i helvetes tråkigt) så gör det sjuuukt ont.... Haha, fyfan vad jag tycker synd om mig själv.

Men, men. Åter till arbetet
(om jag inte skriver här nått mer så har jag bara dött av tråkig- och jobbighet)

Mannen myten legenden.
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0