23:19

Nu är bloggen svart och tråkig men DE FÅR VA. (lovar att ja kommer ändra tillbaka till den färgglada hahaha)(jag är så jävla styrig jämt. oavsett vad det handlar om)(sånt man får leva med. helt enkelt)

Slocknar snart. Ska upp klockan åtta imorgon för att vara effektiv. Har ju lovat.. så attehhhh aaaaaaa.
Börjar måå mycket mycket bättre men det gör fortfarande förjävla ont att svälja, men ja behöver inte handduken längre som jag spottat av allt dreggel på hahahaha,så jävla ofräsch. JAJA.
GODNATT NUVA.

mannen. myten. legenden.
/orhagen


Kommentarer
Postat av: emelie

mysit.

jag har tre handdukar med snor på

det bah rinner som vatten, ja SKOJAR INTE!!!

mamma bah: ah men tror du jag vill ta i ditt snorslem eller, hih ja skulle jag ta i de eller (a)?

sån är jag, puss på dig!

2010-03-24 @ 23:39:21
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0