16:03

Jag och söta Cicci/Rydde/Bettan/Grenen/Cecilia/Cooling gick en promenad efter lunchen på skolan och det var huuuur underbart som helst!!! solen stekte och vi blev som pepparkakor, men de blåste som faäääään när vi gick tebax till skolan sen råhh men ahhh.. solen lyste i vilket fall. U N D E ERBART

ibland undrar jag fall ja har nån idol av nått slag.eller förebild kanske man säger.. haha. Jag gillar Carolina gynning, hon är så jävla snygg och så målar hon så bra att tillomed JAG vill slänga upp ett papper på bordet å dra lite streck. Men sen så gillar jag ju, som jag alltid gjort, Markolioo och Magnus Uggla, riktigt fräna typer. och Elin Kling är inte dålig hon heller. Och niotillfem är det ju inget fel på direkt. Men bortsett från sånadär kända jävlar. Så är min fina mamma min förebild.

fina dagar gillar jag, typ som denna dag, eller typ som hela förra veckan, eller som typ en dag för två år sen. åhå jaja. de va länge sen de ja. snart måste jag ta tag i det där med att ha lite tid för mig själv och säga Nej. ibland.
Igår sa jag nej till ett par kompisar som frågade (nästan) om dom fick smaka toblerone. (ahahhaah vad patetiskt) men iallafall och efter de kände jag mig..Så.. elak... why?! .............

Det är ett evigt jävla springades till spånkan varje morgon och snart vill ja ta fram cykeln och CYKLA!!! jävlar vad jag längtar.



snart måste jag åka till månen. HEJ


Kommentarer
Postat av: julia

snygga grå strumpor!



sv:

snopp i stjärten är roligare :)

2010-03-10 @ 16:30:08
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

ne inte ett dugg

2010-03-10 @ 21:44:33
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Cicci/Rydde/Bettan/Grenen/Cecilia/Cooling

vi är bra skönaste

2010-03-12 @ 10:05:27
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0