KAN INTE BESTÄMMA MIG


Blev 500 kr fattigare förut, men rensa garderoben lite och mamma köpte två tröjor (haha). 100 kr rikare.
Lutar nog åt dom svarta skorna förresten. Lyssnar för ovanlighetens skull på east fm. HAHA.... DÖR....... vad har hänt????!?!?!
Om en timme kommer m&m och lite kusiner för att äta av våran pizzabuffé ;) haha. + fira lillebror som fyllde år för nåra dar sen vaaava. älskar mitt nya nagellack förresten. mörkmörkrött, helt under-bart. ser lite ut som körsbär tror jag, men venne riktigt hur det ser ut.

och TISDAG - ÄNTLIGENÄNTLIGEÄNTLIGEN får jag träffa anna och sara igen. har inte träffat dom på 2-3-4 veckor!!!!! helt sjukt. SAKNARsaknar

mannen.myten.legenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0