VAD GÖR MAN NÄR MAN ÄR SJUK?

Okej.
Vad man gör när man är sjuk alltså.
1. Man kan gå runt i sin pyjamas hela dagen och tycka synd om sig själv.
2. Man kan kolla på Sällskapsresorna.
3. Man kan kolla på massa gamla bilder från typ 2007&2008.
(Eller så kan man ju sova fall man vill. Men det är slöseri tycker jag. (hehehe))
Jag har gjort allt på listan. 
 

Först är det mina tänder med glugg. Sen är det mina tänder utan glugg.


Här leker jag med Sophie, Nicklas och Felicia typ i maj 2007 i västervik.


Det spöregnade nån gång. Jag gick ut och hoppade i alla vattenpölar jag kunde hitta.


Jag spelar cool och Felix har huvet i ett glas med nudlar. haha
 

FirreN. Konfirmationslägret mars 2008.


HERREJÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR. FJORTIS-LINNÉA!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

hahaha :D verkar som du har det väldigt väldigt kul där hemma.... ;)



äeej inte är jag frisk än, men på bättringsvägen. Hur mår du ? Tkr du ska komma idag!!



kram på dig! (krya på dig kram)

2010-01-26 @ 07:42:50
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0