TILLÄGNAT EN MÄNNISKA SOM KANSKE VILL BO I EN VALMAGE

Alla har vi väl nån gång frågat oss ifall:
EVA SKULLE KUNNA ÖVERLEVA I EN VALMAGE?

Jag har i alla frågat mig det ett X antal gånger.

Alltså. Det här är riktigt svårt.
Det beror ju helt på egentligen.
Får hon ta med sig mat?
Internet?
Någon att hångla med tills läpparna är helt svullna, tungan avdomnad och tills hon inte känner matsmaken när hon äter sen?

Och om jag säger såhär då
Hon får ta med sig mat!
Hon får ta med sig internet!
Och hon får VERKLIGEN ta med sig nån pojke att hångla sönder med!

Skulle hon överleva?
kanske i nått dygn. eller två.

Men herregud. Nu kan jag verkligen tänka mig Eva i en valmage!!!! HAHA



tyvärr är det en haj. jag hittade ingen val :(

Just nu diskuterar jag och Eva på msn att vi är ganska lika och att Eva aldrig varit så nära på att kissa på sig som när Knut hoppade på hennes kissblåsa förrut. JAG FÖRSTÅR KÄNSLAN!!!
Och att lax är godast med sås.
Eller hur EVA!!?

OCH BARA SÅ DU VET: DU SKULLE NOG KUNNA ÖVERLEVA I EN VALMAGE!
TA MED DIG MIG och så nån du kan hångla med! OCH EN RUND SÄNG!!
KLOCKRENT

OCh förresten: EVA KOMMER ALDRIG, NEVER, NIEMALS FLYTTA HEM IGEN!!!!!
Flyttar hon till valmagen - stannar hon i valmagen!


Kommentarer
Postat av: EVA!!

Baby Goodbye jag flyttar nu ska du med?! JAG HATAR SÅS!!!!

2010-01-24 @ 21:46:27
Postat av: LINNÉA

Herregud eva!!! DU VET ATT DET ÄR FRÅN EMD VA???? "baby goodbye"

JAG ÄR PÅ!

NÄR FLYTTAR VI???

2010-01-24 @ 21:55:50
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: M

Hej på dig!

Är allt bra idag med dig?

Ha en bra start på den nya veckan!

/Madicken

http://conler.blogg.se

2010-01-25 @ 08:51:01
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0