POJKEN I RANDIG PYJAMAS / BAKIS -> RIKSDAN

Blir helt crazy när det är så där spännande på robinson, eller andra riktigt suveräna tvprogram. Iallafall ska dom läsa den där flaskposten! Shit. Kan. Inte. Vänta. GAAaAAAaaaaAAaAaAOUuLEÄÄN.
Har i vilket fall varit i skolan idag! WOHO. Hade Förintelsens minnesdag hela förmiddan och vi kollade på en ashemsk film och jag tjöt. alltså jag är inte förvånad. gråter alltid till hemska filmer. ett tag var jag tillomed nära på att gå ut från arenan för att jag tyckte att det var FÖR HEMSKT. Pojken i randig pyjamas. bra men hemsk


Sen var jag i kyrkan på ett väldigt seriöst möte. haha. Vi bytte namn på BAKIS. Nu heter vi RIKSDAN, tack vare mig. stolt som fan. JIHA. Och så lekte jag och Bianca i snön. JAG HADE CONVERS. Aso. skärpning Linnéa!!!

Imorgon ska jag åka pulka/sopsäck/stjärtlapp/tefat/osv med lite görls. MEN SEN RÄCKER DET MED SNÖ! Taggar som fan för våren!!!!! och sommaren! (+ att WÄJSMAN har lovat mig att jag ska få åka båt med henne. YES! ;D)


Kommentarer
Postat av: johanna

bääästa filmen <3<3<3

2010-01-27 @ 22:20:20
URL: http://fmjpm.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hört om den, varen bra?

2010-01-28 @ 07:09:07
Postat av: LINNÉA

svar till anonym: Fall du hade läst vad jag skrivit så hade du vetat vad jag tycker :) "gråter alltid till hemska filmer. ett tag var jag tillomed nära på att gå ut från arenan för att jag tyckte att det var FÖR HEMSKT. Pojken i randig pyjamas. bra men hemsk"

BRA MEN HEMSK

2010-01-28 @ 15:36:18
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: EVA!

LINNEA DU SKA FÅ ÅKA SÅ MYCKET BÅT!!:D tillochmed köra den ;)

2010-01-28 @ 22:05:33
Postat av: LINNÉA

ÅH NU BLIR JAG GLAAAAAAAAD :D

BARA DEN GÅR RIKTIGT JÄVLA AP SNABBT ;)

2010-01-28 @ 22:27:31
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0