LÅNGA NÄTTER

Ibland finns det så mycket jag skulle vilja skriva här.
Och när jag väl ska sätta mig ner och aa, skriva ner allt.
Så har allt försvunnit. ASO BA. PUTSVÄCK TYP.

Är så sugen på en sallad med mozzarella och saltgurka. Och ägg.
Går runt i pyjamas idag med. Orkar inte sätta på mig vanliga kläder och piggna till lite. Åhhh det är så jobbigt att piggna till.

Någon som har småsyskon?
Typ sådär runt 7-8 år?
ALLTSÅ JAG HAR DET OCH IBLAND (typ nu) NÄR JAG LIGGER HEMMA OCH ÄR SJUK OCH MITT HUVUD HÅLLER PÅ ATT DÖ OCH ALLT SÅNTDÄR BLIR JAG SÅ JÄÄÄÄÄVLA IN I HELVETES TRÖTT PÅ ATT HON TJUTER SÖNDER DÄR NERE!
ALLTSÅ ALLVARLIGT.
Det finns värre saker än att inte få spela spel på datorn. ELLER VAD I HELVETE DET NU ÄR HON TJUTER FÖR.
Blir så jävla trött.
YDFASOJHAD PAIW/jAS HCIJ DSHCckddfnkjdslfdlkfdlk fdso)(/&%&/(I)=)U@€€${{{{4 teoiufdjnskjf hsdkifhdas ifjH FIUDSFDGJHFHGADSGKJFDHJFDH OLGDOIG IPGO dgoj

Typ så arg.

tack snälla att jag fick ta ut min aggrisation (som jag inte vet hur man stavar till) här på bloggen.

Nu ska jag gå ner och FAN SÄGA ÅT HENNE ATT SLUTA TJUTA. JÄVLA FJOLLA FÖRFAN.

ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT BARA VARA HEMMA HELA DAGARNA.
SAKNAR SKOLAN
SAKNAR VÄNNERNA
SAKNAR DET SOCIALA LIVET
DÖD ÅT BASKILUSKER!!!


16:20
update: min 7 åriga lillasyster tjöt för att mamma försökte ta bort hennes läkarörhängen.
moget. hehe


Kommentarer
Postat av: julia

hahah, älska updaten!!!

2010-01-26 @ 20:12:05
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0