HAR ONT

Var i skolan i 30 minuter. Åkte hem. Ledig resten av dan. Ledig imorgon.

Hade tydligen lovat mamma att baka en kladdkaka också. Jag har ont i hela kroppen. Ska träffa Angelica och Emma vid fyra eller runt där nångång. Och sen ska jag träna med Julia kl 19 - 20:15.


Aaaaa..a.a.a..
Nu ska jag fixa spotify här på mammas dator och sen ska jag bort till köket för att visa mina kunskaper. Ioförsig är ingen hemma. Åhh. Allt blev helt plötsligt bara så meningslöst. Varför ska jag göra nått bra när ändå ingen ser på?

Kommentarer
Postat av: emelie dahlgren

sv: bra kamera =D

iallfallllvi gör som ja sa, ja kommer hem till dig efter skolan, sen chillr vi till mig. ( GÅR) & FOTAR!!!!!!!!!

- och sen så käkar vi spagetti och corn =D

2010-01-14 @ 11:16:30
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: julia

jag är as sugen på kladdis :(

2010-01-14 @ 13:26:04
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0