GLAD LINNÉA


..... OCH SNYGG LINNÉA

Funderar på om jag ska köpa mig en mac-dator. Schnygga som fan, och Emelie säger dessutom att dom är riktigt bra också ;D (plus att de finns webcam också, så man kan ta så där snygga foton som jag precis har gjort. Se ovan)

Har spontanköpt massa skitsaker på stan & maxi idag! Första gången jag vergkligen på riktigt spontanhandlar. tror jag.

Jag är så bra.


Och angående inlägget nedan där jag skrev att jag ville ha öl, MAMMA(!) jag GILLAR öl (asamkt). JAG KOMMER BLI ALKOHOLIST. OMMMMMMMMGG.

Ska äta lax snart. jag längtar <3

Kommentarer
Postat av: emelie dahlgren

hahahahhaaaha alkolist (y)

puss på dig , min , bästavän sådär vetu. typ. EvL någonting. finns där i mitt, hjärta, hjärna, kropp och sssjäl .

2010-01-04 @ 18:24:38
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: angelica

ne . inte macdatorer. man fattar dom inte. jag . inte du . vi fattar dom inte. eller inte jag.

2010-01-05 @ 01:37:41
URL: http://angelicasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0