+

jag tror jag ville iväg imorse för att jag var så jäkla trött. (men jag tackar ändå inte nej till ansiktsbehandlig och massage, Emelie!!!!!) vaknade tio över sju. åkte till skolan tjugi i åtta. = han inte äta frulle (men jag han uppdatera bloggen hahahaha. prioriterar lite fel saker kanske...). men slapp iallafall en timmes föreläsning på morgonen och åt massa frukost dååå. så att ni vet liksom.

detta här är mitt skrivbord:


jag har bytt om till ett svart&rosa underställ. vet ej varför. byxorna är rosa och tröjan är svart. alltså, jag är ingen sån människa som gillar rosa direkt. men ah. letar efter lite träningsmusik. är så laddad för våren och allt vad det innebär (träningsmässigt!)(jag kommer bli en träningsnarkoman trots allt. hahaha. saras och mitt mål i livet typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0