9C EKTORPSSKOLAN

Detta skrev jag: 2009-06-11 @ 01:10:28

Vi ska alltid rösta om allting.
senast var det i tisdag, vi skulle rösta om ektorpsskolansdag, vilka som skulle göra vad.
Sara - VI RÖSTAR!
Marie - nej, nu går det INTE att rösta!

och innan det var det på bussen på väg till söderköping
bussen hade gått sönder
och vi kunde lika gärna gå, tyckte alla! (jag, sara och emelie)
jag - VI RÖSTAR!
max - smart linnea....
jag - alla som vill gå av nu, räcker upp en hand
marie - Linnea, nu får du ge dig!

haha.
fan vad jag kommer sakna klassen alltså.
och imorgon ska vi säga hejdå
det känns
inte

jätte
bra.

Kommentarer
Postat av: emelie dahlgren

hahahaha.

bästa vi. mmmaarå. <3

2010-02-11 @ 22:54:09
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: elnaz

hahaha aså fan marie xD

2010-02-12 @ 08:03:12
Postat av: emelie dahlgren

sv: ogilla:(



kan du länka solsidan sidan elr ;o ?

puss på dig min fina vän.<3

2010-02-12 @ 20:46:51
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0