2012 here we come.

Först fick jag mejla Calle om att jag inte kunde ta mig till vrinnevi - alla bussar och spårvagnar var inställda.  
Sen så kan man läsa på facebook från minst tio olika personer "är insnöad, kommer ingenstans hahaha" typ så. Och så kan man läsa på olika bloggar att "vi är fast i skolan. kommer inte härifrån förns klockan tre."
och så kan man höra från lillebror som kommer hem att "vi fick sluta nu (typ två timmar innan dom egentligen slutade) och imorgon är det nog ingen skola".

Sen ligger jag här i sängen och laddar för en hemskt promenad bort till kyrkan för att gå på infomöte om fjällen när Bobo ringer och säger att det blir inställt för att inga bilar kommer fram och bussarna och spårvagnarna fortfarande inte går.

Alltså.
Det här kan man sammanfatta genom att säga : WAHHHHHHHHHHH JORDENS UNDERGÅNG



(nu ska jag kolla om jag fått nått mejl som det står att vi slipper skolan imorgon)
(det hade jag inte. FAN!!)



Kommentarer
Postat av: C I C C I

DU ALLA ANDRA SKOLOR I NORRKÖPING HAR STÄNGT IMORGON UTAOM KUNSKAPSGYMNASIET!

som vanligt så ska vu INTE följa trenden hahaha



var bara tvungen att säga det ;)

2010-02-03 @ 20:32:27
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0