JULIA DU ÄR BÄST!
du är som färgen i min svartvita värld, sol efter regn, dom ljusa pollyna bland lösviktspolly, som första tuggan på en pizza. du är som vatten i öknen, som att knäppa den första bärsen en vacker sommardag. du är solen som gör att man måste ta av sig jackan på våren och du är ersättningsbussen när jag bor hos mamma. du är leendet som man spricker upp i när man får ett sms från någon man tycker om. du är förlåtelsen när man småbråkat med någon man bryr sig om. du är skrattet man skrattar när man mår som allra bäst och du är trösten när man har varit ledsen. du är vinsten som gör att man vinner överlägset över alla andra, du är den där känslan som man känner när man klarat nått man aldrig trodde man skulle göra. du är vattnet man hoppar i efter att ha legat och svettats på stranden, du är Get man kämpat med på matten och du är vitsåsen på kycklingkebab.
TUR ATT JAG HAR DIG. HUR SKULLE JAG FUNKA ANNARS????


Kommentarer
Postat av: julia

palla härma, men fint. LOVE LVOE <3§

2010-12-19 @ 13:14:24
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde jag var bättttre än bäst..............

2010-12-19 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0